Vawiin Google ka hawng chiah chu Tom Sawyer rilruah a rawn lang nghal chiang ngei mai. Mark Twain-a pianni emaw thihni emaw a nih dawn ngei hi, ka tia, a pianni a lo ni a. A kum 176 na a lo nih chu.
Tom Sawyer bu zet kha chu ka va hlimpui thei tak em! Mizo tawnga lehlin ngei mai kha. Tu lehlin nge ni ta in hria em? A intan dan pawh kha -
Chhanna reng a awm lo.
tih niin ka hria.
Mizo tawnga lehkhabu lehlin ah chuan ka chhiar hmasak ve pawl tak a ni ang. Ngaihnawm bawk si, nuih a tiza bawk si. Thu kha a awih lo si, a tlanbo thul. A thiannu Becky kha a’n star ve ngei a. Ka la hriat reng chu a kezungpui khan leiah khan Becky tih kha a ziak a, an tlanbo laiin. Chuan a va haw ru vel a, a ni tap te kha a va ngaithla vel ta in ka hria.
Mark Twain hi a naupan laiin harh tak leh adventure ngah tak a nih ka ring tlat. A thusawi thenkhat hi lo chhiar mai ang u.
- Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.
- ‘Classic.’ A book which people praise and don’t read.
- Never put off until tomorrow what you can do the day after tomorrow.
- The man who doesn’t read good books has no advantage over the man who can’t read them.
- A lie can travel halfway around the world while the truth is putting on its shoes.
- I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.
- I never let schooling interfere with my education.
- Man was made at the end of the week’s work when God was tired.
- The difference between the right word and the almost right word is the difference between lightning and a lightning bug.
- The first of April is the day we remember what we are the other 364 days of the year.
- The lack of money is the root of all evil.
- The man who does not read good books has no advantage over the man who cannot read them.
- The more things are forbidden, the more popular they become.
- When your friends begin to flatter you on how young you look, it’s a sure sign you’re getting old.
(Google doodles hi ka ngaisang fal in ti em? Nia… ka inthlahrung ve deuh)
- Heng Lehkhabu te hi ngaihnawm i ti ve em?
- Google and Univ. of California sign contract to digitize books
- The real zei books
- I give up!
- George Orwell’s Rules for writers